pátek 15. ledna 2010

Scéna se přesouvá do Melbourne

Když je život štědrý na náhody, má pocit, že je mnohem intenzivnější. Náhody jsou pro mě jako malé dárečky. Jeden takový jsem rozbalila, když jsem už měla koupenoul letenku za Terezkou do Melbourne a zmínila jsem se o tom Claudine, Irské holčině v práci a chtěla jet taky a podařily se sehnat ještě levné letenky. Pak přišel další. Americká kolegyně Jocelyn, jedna z nejprdlejších holek co znám, jednoho dne přišla do práce s tím, že si potřebuje vzít dva týdny dovolené, protože její kamarád jede na výlet nad Brisbane, a pak do Melbourne a pojede s ním. A světe div se, do Melbourne to měli naplánované na stejný den jako já, přiletěli o hodinu později. Terka a Šimon byli tak hodní, že svolili k tomu, abychom se u nich ubytovali všichni. To bylo úterý 12.1. Všechno začalo. Claudine měla přijete v sobotu ráno. Pak se ukázalo, že Neil (alá O´Neil) zabookoval auto na pátek, sobotu a neděli, takže to krásně vycházelo, abychom na víkend jeli na Great Ocean Road a na pátek jsme si zadali Philipp islands, ostrov, kam se jezdí na Penguin Parade vůbec za krásnou přírodou. A to právě děláme. Po úžasných dvou dnech v Melbourne začínááááááá The Road Trip.......fun fun fun fun, sun sun sun sun.

O celém výletě napíšeme později!

Žádné komentáře:

Okomentovat