pondělí 12. dubna 2010

Týden Zed




The Eagle Rock in Royal Nationa Park, NSW



Písmenem „Z“ v angličtině mnoho slov nezačíná, v češtině se jich najde pár, které mají něco společného s mým uplynulým týdnem a "Z" může být vždycky Zakončením a také Začátkem:

Zakoukala: jsem se do angličana, který měl pro mě nepopsatelné kouzlo, jenže jsem se
Zklamala

Zmateně: jsem přihlížela tomu, když v práci zaučovali nové zaměstnance přesto, že předtím pro nás neměli dostatek směn. S manažerkou jsem si to vyříkala.

Zmokla jsem: s Honzou na výletě v Royal National Parku, vodu jsme si vychutnali ze všech směrů, vypařovala se, bouřila se, narážela na utésy, valila se vodopádem do oceánu, a pak také na nás.

Zlomila: jsem si klíční kost asi v

Zákrutě, na kole, a tak jsem možná

Záchranka pro mě přijela a mé

Zranění ošetřili....
jo a
Zaviroval se mi počítač

Ztratila díky své indispozici práci......to nejdůležitější, na čem však záleží je nyní:

ZDRAVÍ

….a teď jsem zjistila, že v pátek, který se podle všech zpráv opravdu moc nevydařil ani na jedné polovině světa, také můj brácha neudělal jízdy ke svému řidičáku. Což je docela vtipná zpráva....teda v souvislosti s mou bouračkou...no, já neumím řídit ani kolo, on si už dává auto. Budu mu držet palce na další termín.

V neděli se ke mně nastěhovala Yeon Ju, na tři týdny. Silně mi to připomíná situaci, kdy jsem si zlomila kotník a zrovna se ke mně stěhovala Simča. Kdo by něco takového čekal.

Jo a teď už se jen jednou vyspím a vzbudím a to jen pro to, aby mě zase uspali. No, má to smysl? :) Čeká mě fixace klíční kosti. Nicméně, pamatujete si, jak jsem blog začínala tím, že se zdvihá opona......tak tohle je ono, tohle je to divadlo. Alespoň, když mě prohlížel ten moc hezký pan doktor, tak se ho sestřička ptala, zda mě vezme do divadla...jako jak se mu zdám? (Will you také her to (the) theatre?) A on řekl, že si to rozmyslí. Po půl hodině přišel a řekl, že jo, že jdeme v úterý. Vnímala jsem to jen napůl. Ale když to pak opět někdo zopakoval a ptal se, zda má zabookovat divadlo, tak už mi to bylo dost divné. Honzovi, který tam v tu chvíli se mnou byl, a kterému jsem o podivné nabídce říkala, logicky odvodil, že se jedná o operační sál. Ha. Takže představení začíná v deset ráno. Ve foyer se sejdeme v sedm. Moc se těším. Jen ještě nevím, co si vzít na sebe. Doufám, že to nebude moc naturalistické, to by mi po ránu nedělalo dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat