sobota 24. října 2009

Poprvé

Je nabíjející objevovat nové věci, dělat něco poprvé. Je většinou důležité, jak se to povede, jaký onen začátek zanechá dojem, vnímáme ho většinou stoprocentně a jako šablonu pro ty následující podobné zkušenosti. Dneska jsem se vzbudila jsem se ve dvanáct, protože jsem se v noci vrátila ve tři z práce. Poprvé jsem tak jela nočním autobusem – a trefila! Po tom devítihodinové běhání jsem samozřejmě nemohla jen tak usnout, takže jsem zabrala až po čtvrté hodině. Ráno jsem si poprvé pořádně zacvičila jógu na naší terase, abych trochu natáhla zkrácené šlachy z pinglování. Pak se mě Kiki zeptala, zda bych šla hrát volejbal, a tak jsem poprvé hrála volejbal na pláži a padala do písku, a pak jsem ho měla až v uších. Poprvé jsem se koupala v moři s čočkami na očích – a nevyplavaly, míč jsem viděla dál. Taky jsem poprvé (a doufám, že na posled) viděla Blue bottle Jellyfish (obrázek: http://images.google.cz/imgres?imgurl=http://farm1.static.flickr.com/4/9061366_412e7cf039.jpg&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/idonothaveacat/9061366/&usg=__VIM-Cqg23D8-h7l2A6hOcXqLorw=&h=375&w=500&sz=49&hl=cs&start=2&um=1&tbnid=wKsbsOMEVFNtTM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dbluebottle%2Bjellyfish%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1). Je to slizká mrška, před kterou mě varoval Pavel – štípe.
Teď jsem poprvé sama doma přes noc a to nás ve středu byl plný byt. Vrátil se totiž z Čech Hanys, další spolubydlící. Řádně jsme se s ním přivítali, ale ve čtvrtek zase zmizel – za svou mámou. Část party jela dneska za ním, jenže to jsem nemohla, zítra musím do práce. Banán odjel spravovat nějakou elektrárnu v Queenslandu, Kiki dnes odletěla za ním do Brisbane. Takže jsem se doma uvelebila u televize s pizzou, abych zjistila, že reklamy jsou ve zdejší televizi na programu každých patnáct minut. Přepínala jsem mezi Bondem, Jamesem Bondem a Kódem, Da Vinciho kódem. Po chvíli mě to omrzelo, tak jsem se vrátila ke svému booku, notebooku. Dnešní den se mi líbil. A už se těším na další poprvé. Příští neděli jedem cyklistický závod – na podporu ulehčení těžkého života lidí s roztroušenou sklerózou. Na cyklistickém závodě jsem ještě nebyla.....

1 komentář:

  1. jéééé :-)
    díky za zprávy, je příjemný to číst a snít :-) (zejména ráno v práci, používám to na nastartování mozku :-)

    OdpovědětVymazat